fa / en / ar
استفاده از گروه های هدفمندبرای ارسال SMS
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

صرف نظر از اینکه شما در چه سازمانی فعالیت دارید، دلایل بسیار زیاد و محکمی وجود دارد که شما باید از چندین گروه هدفمند در برنامه پیامکی خود بهره ببرید. برای شروع باید به شما بگوییم که یک گروه به مفهوم تعداد متمایزی از افراد است که شما در یک جمع قرار داده اید و قصد دارید برایشان پیامک های گروهی ارسال نمایید. برخی افراد این را کلمه کلیدی و برخی آن را لیست می نامند، اما ما به آن گروه می گوییم. حال شما هرچه دوست دارید آن را بنامید، این مقاله در اصل در این رابطه است که از این گروه ها هرچه بیشتر داشته باشید بهتر است.

با یک مثال اهمیت این موضوع را به شما نشان خواهیم داد. تصور کنید شما صاحب یک کتابخانه هستید، یک کودک، یک نوجوان، یک خانم باردار و یک فرد مسن وارد سالن کتابخانه شما می شوند و قصد دارند کتابی را مناسب برای نیاز خود پیدا کنند. در مرحله اول اهمیت دارد که کتاب های شما بر اساس موضوع و گروه سنی دسته بندی شده باشند. مسلماً کتابی که مناسب یک کودک است نمی تواند برای یک فرد سالمند کاربرد داشته باشد. اگر شما این طبقه بندی را نداشته باشید، مشتریان شما گیج می شوند و در نهایت بدون رضایت از سالن شما خارج می شوند. عدم رضایت آن ها از شما باعث می شود که دیگر به شما مراجعه نکنند.

همین مساله در زمینه بازاریابی پیامکی وجود دارد. شما نمی توانید همه پیامک های گروهی را برای همه افراد ارسال نمایید. ممکن است پیامکی که شما ارسال می کنید فقط برای خانم ها جالب توجه باشد. به این موضوع در زمینه بازاریابی، نه تنها در عرصه پیامک بلکه در کلیه شاخه های دیگر بازاریابی باید توجه داشت.

از اصول اولیه در بازاریابی پیامکی شناخت مخاطب می باشد. اگر شما بدانید که برای چه گروهی قصد ارسال پیامک دارید، بهتر می توانید با آنها بسته به نیازشان ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد