fa / en / ar
جملات و اهمیت بازاریابی پیامکی
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

هرچه افراد بیشتر تبلت ها و گوشی های هوشمند خود را به این طرف و آن طرف می برند، بازاریابی موبایل پیشرفت پیدا می کند. بازاریابی پیامکی موجب می شود که بازاریاب ها بتوانند به واسطه یک محیط عالی با مخاطبین خود در ارتباط دو طرفه باشند. آیا این موضوع شما را قانع نمی کند؟ پس بهتر است به این موارد توجه نمایید و بر آن فکر کنید:

    90 درصد پیامک های ارسالی در 3 دقیقه اول خوانده می شوند. آیا این موضوع در رابطه با ایمیل یا تبلیغات چاپی مستقیم صدق می کند؟
    آیا نگران هستید پیامک های شما باز نشوند؟ این احتمال بسیار کم می باشد. 98 درصد از کلیه پیامک هایی که به مخاطبین گوناگون ارسال می شود، باز خواهد شد. اما میزان 84% ازاستاتوس های فیسبوک ، 71% توییت ها و 88 درصد ایمیل ها نادیده خواهند گرفته شد. کاربران موبایل اهمیت زیادی برای پیامک ها قائل هستند بنابراین احتمال بسیار کمی وجود دارد که آن را نادیده بگیرند.
    کاربران موبایل تمایل دارند از شما باخبر شوند. 70 درصد مخاطبین به گفته خود علاقه دارند تا پیشنهادهای پیامکی را از طریق موبایل خود دریافت نمایند.
    افراد در طول روز حدود 150 بار گوشی خود را چک می کنند از این میزان 23 بار در روز برای پیامک، 18 بار برای مشاهده ساعت و 22 بار برای مشاهده تماس های دریافتی می باشد. در دیگر زمان ها اغلب برای گرفتن عکس، استفاده از شبکه های اجتماعی و بازی به موبایل خود مراجعه می کنند.
    هنگامی که پیامک های گروهی در کنار دیگر راه های ارتباطی مورد استفاده قرار گیرند، به احتمال 43 درصد منجر به خرید از سوی مشتری خواهد شد.

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد