fa / en / ar
شرکت های بازرگانی و خدماتی
نویسنده:  
۰۱ شهريور ۱۳۹۳

اولین سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که آیا شرکت های بازرگانی و خدماتی نیز به پیام کوتاه ایران اس ام اس پنل نباز دارند یا خیر ؟
حال در هشت مورد اساسی ، ایران اس ام اس پنل به شما خواهد گفت که شما نیز به ایران اس ام اس پنل برای اطلاع رسانی های خود نیاز دارید :

 1- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.
2- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتريان قديمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
3-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف
6-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
7- تبريك مناسبتهای خاص مثل تولد و ...
8- استفاده از سيستم پاسخگويی خودكار ایران اس ام اس پنل ،برای ارسال مشخصات كالاهای موجود . مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالای X برای مشتری ارسال ميشود.

 

اين سيستم مناسب کلیه شرکت های بازرگانی و خدماتی در سرتاسر کشورمان ایران است كه مي تواند جداي از كاربردهايي كه ذكر بسياري از كاربردهاي مفيد ديگر هم داشته باشد . با راه اندازي اين سيستم براي شرکت خود ، شما به جمع سيستم هاي هوشمند پاسخگويي آنلاين خواهيد پيوست

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد