fa / en / ar
کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

استفاده از کلمات کلیدی رابطه بسیار نزدیکی برای پیامک های گروهی به حساب می آیند. یک استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با افرادی که عضو پیامک های گروهی شما هستند فراهم سازد. این اطلاعات می تواند به عنوان افزایش بازاریابی شما و شناخت مخاطبین و علایق آنها بسیار مفید واقع شود.
استفاده از کلمات کلیدی می تواند برای شناسایی محل دریافت کدهای شما توسط مخاطبین به کار رود. برای نمونه، یک سرویس ارسال کالا می تواند یک تبلیغ بر روی اتوبوس های شهری برای بازاریابی پیامکی قرار دهد، با قرار دادن کلمات کلیدی مختلف در منطقه های مختلف شهر، این شرکت می تواند مشخص کند که مخطبین خود در کدام مناطق وجود دارند و درصد واکنش در هر منطقه به چه اندازه بوده است. با مشخص شدن این اطلاعات می تواند پیامک های آتی خود را به صورت دسته بندی شده و با دیدگاه قوی تری ارسال نماید.
کلمات کلیدی همچنین به شما کمک می کنند تا متوجه شوید که کدام تبلیغ موثر تر واقع شده. در صورتی که شما چند تبلیغ مختلف با چند کلمه کلیدی مختلف ارائه دهید، با توجه به میزان ارسال هر کلمه کلیدی می توانید میزان موفقیت تبلیغ مربوط به آن و همچنین محل قرار گیری درست تبلیغ خود را در سطح شهر تخمین بزنید.

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد