fa / en / ar
پیامک یک راه حل برای پیشرفت
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

افراد ممکن است تصور کنند که برای رستوران ها دیگر روش جدیدی وجود ندارند تا به کمک آن پیشرفت بیشتر داشته باشند. اما در رستوران National Burger Giant یک کمپین پیامکی ساده با کمترین هزینه توانسته نتیجه ای عالی نشان دهد.

این رستوران زنجیره ای با استفاده از شیوه های تبلیغاتی، مخاطبین خود را در تگزاس و اوکلاهما دعوت کرده تا در لیست پیامکش ثبت نام کنند. ثبت نام در این لیست موجب می شود تا فرد نهایتاً 4 یا 5 پیامک در ماه دریافت کند. این فست فود در پیامک های خود پیشنهادهای ویژه ای را برای موارد محبوب موجود در منو ارائه می کند. این پیشنهادها شامل تخفیف و یا نوشیدنی و پیش غذای مجانی به همراه سفارش یک منوی خاص بوده است.

این شیوه بازاریابی به گفته مدیر این فست فود نشان می دهد که میزان موفقیت پیشنهادها حدود 15 تا 20% افزایش داده شده است. به علاوه مخاطبین بسیار کمی دریافت این پیامک ها را لغو کردند و تمایل داشتند این سرویس با ارزش را دریافت نمایند.

همین روند نشان می دهد که هیچ یک از شیوه های بازاریابی آنقدر اشباع نشده که نتوان با استفاده درست از آن به موفقیت و پیشرفت دست یافت. شما تنها نیاز دارید تا کمی از خود خلاقیت نشان دهید. ابتکار در شیوه بازاریابی موجب می شود مخاطبین شما بیشتر جذب تبلیغات شما شوند.

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد