fa / en / ar
بازاریابی شبکه های اجتماعی و پیامکی
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

آیا این مثل قدیمی را شنیده اید که " همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید؟ ". وقتی بحث از بازاریابی به میان می آید نیز این موضوع کاملاً صادق می باشد. در حالی که ممکن است شما از یک کانال بازاریابی مشتری های برای خود بدست آورید، می توانید با استفاده از استراتژی های ترکیبی برای بازاریابی خود پیشرفت سریع تر و بیشتری را مشاهده نمایید. استفاده از استراتژی های ترکیبی در سال جدید پیشرفت زیادی داشته است و افراد بیشتر و بیشتر به سمت آن جذب شده اند. اگر در حال حاضر برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود هم از پیامک استفاده می کنید و هم از شبکه های اجتماعی، باید به شما بگوییم که برای شروع در نقطه مناسبی قرار دارید. حال ما به شما می گوییم که چگونه از این دو کانال به صورت مشترک و در کنار یکدیگر بهره ببرید.

بر این موضوع آگاهی پیدا کنید که کدام یک از شبکه های اجتماعی در میان مخاطبین شما شهرت بیشتری دارند.

پیش از آنکه وارد شبکه های اجتماعی شوید، مرحله مهم تری وجود دارد. شما باید به درستی بدانید که مخاطبینتان از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استقبال می کنند. به منظور آنکه به چنین آگاهی دست یابید، می توانید به سادگی از مخاطبین خود سوال نمایید. این موضوع را به راحتی توسط نظرسنجی پیامکی به انجام خواهید رساند. توجه داشته باشید که این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد.

از رسانه های اجتماعی برای شبکه استفاده کنید.

پس از آنکه مشخص شد مخاطبین شما به کدامیک از شبکه های اجتماعی بیشتر علاقه دارند، حال وقت آن است که محتوایی جالب و مفید در اختیارشان قرار دهید. اما در اینجا روش بهتری وجود دارد، که شما توسط ان قادر هستید بدون پرداخت هزینه های زیاد برای تبلیغات صفحه شبکه اجتماعی خود از آن بهره ببرید. درست است، اس ام اس! با ارسال یک پیامک گروهی جذاب برای مخاطبین خود می توانید آن ها را تشویق کنید که از صفحه شما دیدن کنند و در انتهای محتوای پیامک خود، آدرس صفحه خود را قرار دهید.

روش های بسیار زیاد برای بکارگیری اس ام اس گروهی و شبکه اهی اجتماعی با یکدیگر

در صورتی که شما بتوانید به درستی این دو کانال ارتباطی را با یکدیگر ادغام کنید، بسیار پیشرفت خواهید کرد. شبکه های اجتماعی این امکان را به شما می دهند تا به اطلاعت مورد نیاز برای بازاریابی پیامکی خود دست یابید. در شبکه اجتماعی می توانید به راحتی مشاهده کنید که چه تعداد از مخاطبین شما زن هستند و چه تعداد مرد. حدود سنی، علایق، محل سکونت و خواسته های هر مشتری به سادگی در این شبکه های قابل بررسی می باشد. اگر شما مخاطب خود را بشناسید قادر هستید خدمات بهتری مطابق با خواسته او ارائه دهید. همچنین با استفاده از پیامک می توانید مخاطبین خود را به سوی صفحه خود در شبکه های اجتماعی سوق دهید. در نهایت کلیه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید!

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد