fa / en / ar
ارتباط مخاطبین با بازاریابی پیامکی
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

خبر بزرگ آن است که مصرف کنندگان 18 تا 34 سال بر طبق آمار عاشق گوشی های هوشمند خود می باشند. این آمار ممکن است برای افرادی که از بازاریابی پیامکی برای شرکت خود بهره می برند خیلی دور از ذهن نباشد. آما هنوز برخی از کمپانی ها وجود دارند که از این قدرت بسیار ساده در سال 2015 استفاده نمی کنند. اگر شرکت شما هنوز هم جزء آن دسته از کمپانی ها می باشد، باید به شما بگوییم که منافع زیادی را از دست داده اید. بهتر است هرچه سریع تر به فکر شروع فعالیت در این زمینه باشید.

حدود 85% از افراد در سنین 18 تا 34 سال تلفن های همراه هوشمند دارند و عاشق گوشی های خود هستند. نسل امروز با تکنولوژی اس ام اس زندگی می کند و نسبت به آن پاسخگو می باشد. این روش بسیار ساده برای بازاریابی نه هزینه گزافی برای شما به دنبال خواهد داشت و نه ضرری در پی دارد. اگر شما با مطالعات دقیق در این زمینه به پیش روید مشاهده می کنید که پیشرفت تا چه اندازه محسوس می باشد.

این روش نه تنها ساده است، بلکه سرعت قابل توجهی دارد. همین امر موجب می شود برای بسیاری از شرایط و مواقع مناسب باشد. هنگامی که صحبت از پیشنهادات کوتاه مدت و تبلیغات با زمان محدود به میان می آید، بهترین گزینه برای بازارایابی شما اس ام اس خواهد بود.

پس از بکارگیری بازاریابی پیامکی خود باید منتظر بازخورد آن باشید. به شما اطمینان می دهیم در صورتی که به درستی در این زمینه حرکت کرده باشید با بهترین بازخورد از سوی مخاطبین خود روبه رو هستید. اما اگر مشکلاتی در بازاریابی شما وجود داشته باشد، ممکن است در ابتدا نتایج مطلوب شما نباشد. همیشه نتایج بدست آمده خود را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت آن را پیدا کنید. در کمپین های بعدی پیامکی خود موفق تر خواهید بود.

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد