fa / en / ar
تفاوت بازاریابی پیامکی بارسانه های گروهی
نویسنده: پشتیبانی  
۰۱ اسفند ۱۳۹۳

آمار نشان می دهد که تنها 2% از افراد در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام مطالب و پست های برندهای مطرح را دنبال می کنند. همچنین حتی درصدی از این کمتر در حقیقت با پست های این برندها ارتباط برقرار می کنند و در آن دخیل می شوند. بنابراین با توجه به این آمار به سادگی می توان نتیجه گرفت که چنین موارد نمی توانند تغییرات به سزایی برای یک برند و کمپانی به دنبال داشته باشد.

بازاریابی ایمیل، همچنان پا برجا است و هنوز نقش مهمی در برقراری ارتباط با مخاطب دارد. اما میانگین پاسخ گویی به ایمیل ها از سوی مخاطبین حدود 20 تا 30% می باشد. این مقدار در میان صنایع و مشاغل مختلف تفاوت دارد. استفاده از این روش هم نمی تواند به صورت تمام و کمال شما را به مخاطبین مورد نظر متصل کند.

تویتر چطور؟ بر اساس تحقیقات تنها 23% از افراد بزرگسال از ابزار شبکه های اجتماعی مشهور استفاده می کنند. این ارقام بسیار نزدیک به دیگر شبکه ها مانند لینکدین و پینترست می باشد.

اما مخاطبین شما در بازاریابی پیامکی با شما در ارتباط هستند. این شیوه هزینه زیادی لازم ندارد و بسیاری از افراد را تحت پوشش قرار می دهد. بیش از 97% از پیامک ها در 15 دقیقه اول باز و خوانده می شوند.

برای دریافت اس ام اس، نیازی نیست تا فرد حتماً گوشی هوشمند و اینترنت داشته باشد. در نتیجه به خوبی می توان دریافت که بازاریابی پیامکی بخش جدانشدنی برای هر شرکت در زمینه برقراری ارتباط با مشتری می باشد و باید برای آن جایگاه ویژه ای در نظر گرفت.

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد