fa / en / ar
نویسنده : پشتیبانی   
۰۸ خرداد ۱۳۹۶
  

کاربر گرامی:علت عدم پاسخ دهی به تلفن های کاربران تنها به دلیل کابل برگردان دو مرکز مخابراتی طرف قرارداد شرکت است .
شرکت مخابرات در دو مرکز ، در حال کابل برگردان منطقه ای است که به همین خاطر نیز ، کلیه خطوط شرکت دچار اختلال عدم پاسخگویی هستند . 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۰ فروردين ۱۳۹۶
  

کاربر گرامی:
از تاریخ 20 فروردین ماه لغایت 5 اردیبهشت ماه 1396 ، می توانید به راحتی شماره 14 رقمی خود را به صورت رایگان تمدید کنید .
برای تمدید کافیست از طریق پنل پیامک خود ، وارد بخش مکاتبات شده و نام کاربری و شماره اختصاصی خود را که می خواهید تمدید کنید را اعلام تا تمدید آن صورت گیرد .
نیازی به تماس تلفنی نخواهد بود و به ترتیب اولویت به درخواست های رسیده پاسخ داده خواهد شد .

 

 

با احترام 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۷ فروردين ۱۳۹۶
   [ آخرین به روزرسانی در ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ]

ارسال تبلیغات از طریق سامانه صوتی
شما میتوانید صدای خود را برای مشتریان خود ارسال کنید !
از طریق این سامانه قابلیت ارسال صدا بر روی موبایل ها فراهم شده است ! این سامانه به همه شماره هایی که در آن ذخیره کنید زنگ می زند و سپس صدای شما را برای آن ها پخش میکند . 
بهترین ابزار برای تبلیغات و معرفی شما !
برای تهیه این سامانه میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

http://2972.org 

این سامانه بهترین وسیله برای تبلیغات نمایندگان مجلس - شرکت ها - دفاتر بیمه - کارخانجات و ... می باشد .

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۷ فروردين ۱۳۹۶
  

کاربرگرامی:
در صورت استفاده از خط های خدماتی برای تبلیغات انتخاباتی ، دسترسی شما تا پایان انتخابات از سوی شرکت مسدود خواهد شد . 
 ارسال هرگونه پیامک تجاری یا تبلیغاتی انتخابات با خطوط خدماتی مخصوصا 10006666601  به صورت کامل ممنوع بوده و ضمن قطع سرویس دهی به مشترک ، پیگردهای قضائی نیز خواهد داشت . 
مسدود سازی کاربران خاطی به صورت کامل صورت میگیرد و شرکت در قبال خطوط اختصاصی کاربر + اعتبار موجود در پنل کاربر هیچ تعهدی ندارد و به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهد بود . 
شما میتوانید برای ارسال تبلیغات خود در ایام انتخابات از خطوط 10002972 یا 100098 و یا 100009522 - 100002972 برای انجام تبلیغات تجاری و انتخاباتی خود استفاده کنید .

 

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۵ اسفند ۱۳۹۵
  

با سلام
ضمن تبریک سال 1396 به شما همکاران گرامی :
به اطلاع می رساند در ایام نوروز و پس از آن میتوانید برای خدمات پشتیبانی با 09388002972 تماس حاصل نمایید .

 

 

با احترام

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۲ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر گرامی:
از 23 اسفند تا 29 اسفند ماه میتوانید ، درخواست خود را برای تمدید رایگان پنل کاربری تان به ما اعلام کنید . 
برای درخواست تمدید رایگان میتوانید از طریق بخش ارسال تیکت در منوی مرکز کنترل یا بخش مکاتبات در پنل کاربری خود ، درخواست خود را برای ما ثبت کنید . 
پس از وصول درخواست ، به ترتیب اولویت نسبت به تمدید پنل کاربران در مدت اعلام شده اقدام خواهد شد .

 

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۱ اسفند ۱۳۹۵
  

همکار و کاربر گرامی:
طبق اطلاعیه های قبل شرکت ، در خصوص ارائه لیست مخاطبین و متن برای شماره های خدماتی واگذار شده ، به اطلاع می رساند آن دسته از کاربرانی که طی مدت زمان مشخص شده ، اقدام به ارسال اطلاعات درخواستی کردند کمافی السابق می توانند از خطوط خدماتی خود استفاده کنند و احتمال مشکلی در استفاده آنها از خطوط ایجاد نشود ، اما آن دسته از افرادی که نسبت به اطلاعیه بی تفاوت بوده و اطلاعیه را مطالعه یا اجرا نکرده اند ، متاسفانه احتمال قطع خطوط خدماتی آنها و تبدیل شماره هایشان به خطوط عادی وجود دارد . این امر از سوی اپراتور همراه اول اجرا شده و بدون استثنا طرفیت اجرایی خواهد داشت . 
از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود . پیش بینی می شود تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری کشورمان ، قابلیت فعال سازی جدید خطوط برای امور خدماتی فراهم نباشد .

 

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر و همکار گرامی 
با سلام و احترام؛ 
      طبق ابلاغیه جدید شرکت ارتباطات سیاردر خصوص ارسال لیست مشترکین خطوط خدماتی به اطلاع می رساند کلیه شماره های خدماتی جهت ارسال پیامک به مخاطبین ملزم به ارسال لیست مشترکین می باشند. 
·         در مرحله اول لیست مشترکین موجود را بروز رسانی و مجددا ارسال فرمایید.(در صورتیکه تغییری در لیست مشترکین ایجاد نشده است مجددا لیست قبلی را ارسال فرمایید.)
·         در مرحله دوم  لیست مشترکین خطوطی که از پیش (بدون دریافت لیست مشترکین) در لیست سفید درج شده اند را ارسال فرمایید.
·         در خصوص شماره های امنیتی نتیجه تصمیم گیری متعاقبا اعلام خواهد شد.
     با توجه به اهمیت موضوع پس از پایان پروژه، شماره هایی که لیست مشترکین نداشته باشند از لیست سفید خارج خواهند شد و امکان ارسال به مشترکین خود را نخواهند داشت.
      شایان ذکر می باشد که آخرین مهلت ارسال لیست ها تا مورخه 18  اسفند ماه قبل از ساعت 12 می باشد.
      فایل اکسل ها  به نام شماره خط نامگذاری گردد.
 تمامی لیست  ها به صورت یک جا ارسال شود و از فرستادن آنها در قالب ایمیل های مختلف جداً خودداری فرمایید.
با تشکر

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۸ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر گرامی :
از تاریخ 9 اسفند ماه تا 15 اسفند ماه ،میتوانید از تخفیفات ویژه زیر بهره بگیرید : 
1 - تعداد 5 شماره اختصاصی 14 رقمی در یک خرید 45000 تومان 
2 - تعداد 10 شماره اختصاصی  14 رقمی در یک خرید 70000 تومان

برای خرید می توانید از طریق بخش مکاتبات اقدام کرده و یا از طریق پشتیبانی آنلاین درخواست خود را ارائه دهید تا فاکتور مربوطه برای شما فعال شود . 



با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۲ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر و نماینده گرامی:
از تاریخ 1 اسفند ماه 1395 لغایت 14 اسفند ماه 1395 ، می توانید شماره اختصاصی های خود را که بین 11 تا 14 رقمی هستند به رایگان تمدید کنید .
برای این منظور میتوانید از بخش مکاتبات در پنل خود استفاده کرده و سپس شماره خود را در آن اعلام کنید .
به هر تعداد شماره ای که دالشته باشید در این مدت می توانید آنرا تمدید کنید .
قابل ذکر است شماره های کمتر از 11 رقم در این فاصله تمدید رایگان نمی شوند و می بایست از طریق سیستم مرکز کنترل اقدام به تمدید شوند .
پس اگر شماره شما 11 رقمی - 12 رقمی - 13 و 14 رقمی است میتوانید آنرا به رایگان تمدید کنید .
از این فرصت برای تمدید رایگان شماره خود استفاد ه کنید .

 

 

با احترام 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۵ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ]

کاربرگرامی:
در صورت مشاهده هر یک از اس ام اس های زیر ، بدون شک پنل شما مسدود خواهد شد :
1 - اس ام اس های برنده شدن در بانک 
2 - اس ام اس هایی که شاعبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود
3 - اس ام اس های سرکاری
4 - اس ام اس هایی که از مخاطب ،اطلاعات شخصی وی درخواست شود
5 - پنل هایی که با شماره خدماتی اقدام به ارسال تبلیغات تجاری کنند

این موارد بدون شک هر ساعت بررسی می شوند و کاربرانی که این موارد را رعایت نکرده باشند به صورت مستقیم از سوی شرکت مسدود می شوند .
قابل ذکر است ، پس از مسدود سازی ، شرکت هیچ تعهدی نسبت به شارژ موجود در پنل کاربر ، شماره اختصاصی و سایر خدمات خریداری شده وی ندارد . 
لذا خواهشمندیم به سبب رعایت حقوق سایر کاربران ، از ارسال اینگونه موارد خودداری کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود . 
همچنین ذکر این نکته مهم است که : پس از ارسال هریک از پیامک های فوق ، درصورت خواست مراجع قضایی و انتظامی ، کلیه اطلاعات کاربر به صورت کامل در اختیار آنها قرار خواهد گرفت . 


با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۳ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ ]

کاربر گرامی:
از چند روز گذشته مشکل در سیستم مرکزی تلفن های شرکت ایجاد شده است .
از این مسئله از شما عذرخواهی میکنیم و تقاضا داریم به سبب رفع اشکال لطفا صبور باشید تا به صورت کامل مشکل برطرف شود .
همچنین از شما درخواست میکنیم ، مشکلات و سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت به ثبت برسانید تا قابلیت پاسخ دهی با سرعت بیشتر برای شما فراهم باشد .
همچنین از طریق بخش پشتیبانی میتوانید اقدام به ارسال تیکت کرده تا آنرا پاسخ دهیم .
قابل ذکر است از تاریخ 2 اسفند ماه 1395 نیز به صورت شبانه روزی ، سیستم پشتیبانی شرکت فعال خواهد بود.

-----------------------------------

اشکال فنی تلفن های شرکت در تاریخ 7 اسفند ماه مرتفع گردید .

-----------------------------------

با احترام 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
  

کاربر گرامی:
در صورت استفاده تجاری از خط 10006666601 که تنها مختص اطلاع رسانی غیرتجاری می باشد ، این خط از پنل کاربران وب سرویسی حذف می شود .
خط 10006666601 تنها برای ارسال امور اطلاع رسانی و وریفای نرم افزاری مختص کاربران اداری و شرکت های متعددی هستند که از این خط استفاده میکنند .
شرکت ، بدون هیچ اعلام قبلی ، در صورت تکرار هر یک از افراد استفاده کننده این شماره ، که برای امور تجاری استفاده می کنند و بدون هیچ تذکری ، مسیر خدماتی فوق را مسدود خواهد کرد .
ارسال حتی یک پیامک تبلیغاتی، باعث انسداد این مسیر برای کاربر استفاده کننده خواهد شد . 
لطفا در این مورد بیشتر دقت نمایید .


با احترام

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۷ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ]

با توجه به تغییرات متعدد در مسیرهای تلفن ثابت کشور، ارسال پیامک به خطوط بلاک شده در خط تلفن ثابت ، همواره با پیام خطاهای متعددی مواجه است . 
لذا در هنگام مشاهده : " هم اکنون پیامک شما ارسال نشد " یا سایر خطاهای مشابه همچون " عدم ارسال موفقیت آمیز "  یا " متأسفانه در این لحظه ما موفق به ارسال هیچ پیامی نشدیم. لطفا چند دقیقه صبر کنید و مجددا تلاش نمایید " مواجه شدید به دلیل بلاک بودن خطوط تلفن هاست و بر این اساس تنها با تغییر خط از تلفن ثابت به خطوط 1000 یا بین الملل قابلیت عدم مشاهده این پیام را خواهید داشت .

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد