fa / en / ar
راه حل های پیامکی
راه حل های پیامکی
بهترین راه حل های پیامکی برای کلیه اصناف و مشاغل

نویسنده : پشتیبانی   
۰۲ دي ۱۳۹۴
  

شاید بتوان این نوع پیامک را تاثیر گذارترین نوع استفاده از پنل اس ام اس خواند. با ایجاد بازاریابی پیامکی در چند سال گذشته، رفته رفته استفاده از پنل اس ام اس به محافل سیاسی نیز کشیده شد. احزاب سیاسی مختلف متوجه کاربردهای بازاریابی پیامکی شدند. به این ترتیب رفته رفته آنها از سامانه پیامک جهت سازماندهی کردن تجمعات خود و اطلاع رسانی کردن به طرفداران خود استفاده کردند. با نزدیک شدن انتخابات نمایندگی مجلس جمهوری اسلامی ایران، شرکت ایران اس ام اس پنل در سیستم جدید خود تحت عنوان ایران بالک تصمیم گرفته است که پنل های تجاری خود را رایگان در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران قرار دهد. در این مقاله می خواهیم کاربردها و مزایای یک پنل اس ام اس را برای کمپین های انتخاباتی برایتان بازگو کنیم. پس به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

استفاده از کلمات کلیدی رابطه بسیار نزدیکی برای پیامک های گروهی به حساب می آیند. یک استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با افرادی که عضو پیامک های گروهی شما هستند فراهم سازد. این اطلاعات می تواند به عنوان افزایش بازاریابی شما و شناخت مخاطبین و علایق آنها بسیار مفید واقع شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

ارسال پیامکی یکی از بهرتین روش ها برای برقراری ارتباط آنی با مصرف کنندگان و مشتریان خارج از سازمان می باشد. اما آیا می دانستید که از همین روش می توان برای ارتباطات درون سازمانی نیز به بهترین شکل بهره برد؟ چرا که اکثر افراد همیشه گوشی موبایل خود را به همراه دارند و احتمال خواندن اس ام اس ها بسیار بیشتر از مشاهده ایمیل ها می باشد. در اینجا به 6 روش اشاره می شود که در آن کمپانی ها می توانند برای برقراری ارتباطات درون سازمانی با کارمندان خود از پیامک گروهی بهره مند شوند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

افراد ممکن است تصور کنند که برای رستوران ها دیگر روش جدیدی وجود ندارند تا به کمک آن پیشرفت بیشتر داشته باشند. اما در رستوران National Burger Giant یک کمپین پیامکی ساده با کمترین هزینه توانسته نتیجه ای عالی نشان دهد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

پیامک های گروهی نه تنها خود می توانند به محیط زیست یاری رسانند و نیازمند کاغذ نیستند، بلکه حتی قادر هستند در زمینه حفظ آن به دیگران نیز اطلاع رسانی کنند.
محیط زیست ما یکی از مهم ترین جنبه های زندگی ما می باشد. بدون داشتن محیط زیستی سالم و سبز، زندگی برای ما سخت خواهد شد و بیماری های گوناگون شیوع پیدا می کند. اما برای حفظ این جنبه مهم در زندگی ما نیاز به اطلاع رسانی های صحیح و کاربردی داریم.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

آیا این مثل قدیمی را شنیده اید که " همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید؟ ". وقتی بحث از بازاریابی به میان می آید نیز این موضوع کاملاً صادق می باشد. در حالی که ممکن است شما از یک کانال بازاریابی مشتری های برای خود بدست آورید، می توانید با استفاده از استراتژی های ترکیبی برای بازاریابی خود پیشرفت سریع تر و بیشتری را مشاهده نمایید. استفاده از استراتژی های ترکیبی در سال جدید پیشرفت زیادی داشته است و افراد بیشتر و بیشتر به سمت آن جذب شده اند. اگر در حال حاضر برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود هم از پیامک استفاده می کنید و هم از شبکه های اجتماعی، باید به شما بگوییم که برای شروع در نقطه مناسبی قرار دارید. حال ما به شما می گوییم که چگونه از این دو کانال به صورت مشترک و در کنار یکدیگر بهره ببرید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

خبر بزرگ آن است که مصرف کنندگان 18 تا 34 سال بر طبق آمار عاشق گوشی های هوشمند خود می باشند. این آمار ممکن است برای افرادی که از بازاریابی پیامکی برای شرکت خود بهره می برند خیلی دور از ذهن نباشد. آما هنوز برخی از کمپانی ها وجود دارند که از این قدرت بسیار ساده در سال 2015 استفاده نمی کنند. اگر شرکت شما هنوز هم جزء آن دسته از کمپانی ها می باشد، باید به شما بگوییم که منافع زیادی را از دست داده اید. بهتر است هرچه سریع تر به فکر شروع فعالیت در این زمینه باشید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

رستوران ایتالیایی خانوادگی Pizza Tower که در اوهایو قرار دارد، با خدمات کامل برای پیتزاهای ویژه خود مشهور شده است. سس مخصوصی که این رستوران استفاده می کند باعث شده Pizza Tower 20 سال موفقیت را تجربه کند. این امر موجب به وجود آمدن مشتریان وفاداری شده که مرتب به این رستوران مراجعه می کنند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

آمار نشان می دهد که تنها 2% از افراد در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام مطالب و پست های برندهای مطرح را دنبال می کنند. همچنین حتی درصدی از این کمتر در حقیقت با پست های این برندها ارتباط برقرار می کنند و در آن دخیل می شوند. بنابراین با توجه به این آمار به سادگی می توان نتیجه گرفت که چنین موارد نمی توانند تغییرات به سزایی برای یک برند و کمپانی به دنبال داشته باشد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

آیا تمایل دارید تا مشتریان بلقوه بیشتری داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید؟ با استفاده از تکنولوژی روز شما قادر هستید به شیوه های بهتر و جدیدتر با افراد ارتباط برقرار نمایید و آنان را مشتری آژانس املاک خود کنید. با استفاده از بازاریابی پیامکی، آژانس شما بیش از دیگران دیده خواهد شد و احتمال قوی تری وجود دارد که مشتری شما را برگزیند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

اگر به دنبال استراتژی های قوی برای بازاریابی خود می باشید، چه بهتر که به مواردی موفق در سراسر دنیا نگاهی بیاندازید. در اینجا به 2 مورد از موفق ترین کمپین های بازاریابی پیامکی در دنیا اشاره می کنیم که می توانند الهام بخش شما باشند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

اگر شما از 100 بازاریاب بپرسید که آیا از نامه، ایمیل، رسانه های گروهی، تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی و بیلبوردی در استراتژی های بازاریابی خود بهره می برند یا خیر، جواب اکثر آنها به شما مثبت خواهد بود.

حال اگر از آن ها پرسیده شود که آیا از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید یا خیر مسلماً جواب جالبی خواهید شنید. از دید بسیاری از متخصصین بازاریابی، استفاده از بازاریابی پیامکی از مد افتاده است و دیگر فایده ای برای پیشبرد اهداف یک کمپانی ندارد. برای من این موضوع بسیار جالب و تعجب آور است که در دنیایی با چنین رشد روز افزون استفاده از موبایل، چطور مزیت های این سبک از بازاریابی برای بسیاری قابل مشاهده نیست.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

صرف نظر از اینکه شما در چه سازمانی فعالیت دارید، دلایل بسیار زیاد و محکمی وجود دارد که شما باید از چندین گروه هدفمند در برنامه پیامکی خود بهره ببرید. برای شروع باید به شما بگوییم که یک گروه به مفهوم تعداد متمایزی از افراد است که شما در یک جمع قرار داده اید و قصد دارید برایشان پیامک های گروهی ارسال نمایید. برخی افراد این را کلمه کلیدی و برخی آن را لیست می نامند، اما ما به آن گروه می گوییم. حال شما هرچه دوست دارید آن را بنامید، این مقاله در اصل در این رابطه است که از این گروه ها هرچه بیشتر داشته باشید بهتر است.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

بازاریابی پیامکی می تواند به شدت موثر واقع شود. اما این موضوع بیشتر از ارسال اس ام اس می باشد و مواردی مانند سازماندهی پاسخ گویی تا شخصی سازی پیامک ها را در بر می گیرد. بنابراین شما چگونه باید سرویس دهنده پیامکی را برای خود برگزینید که بتواند پاسخ گوی کلیه نیازهای شما باشد.

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد