fa / en / ar
مقالات متفرقه
مقالات متفرقه

نویسنده : پشتیبانی   
۰۴ شهريور ۱۳۹۷
  

گسترش استفاده از تلفن‌های همراه ظرفیت عظیمی از قابلیت‌های تبلیغاتی را در پیش روی شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار قرار داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در هر سال به طور متوسط حدود ۹ تریلیون پیامک متنی در جهان ارسال می‌شود که این رقم حدود ۲۰ برابر تعداد توییت‌های ارسالی و ۱۲ برابر تعداد پیام‌هایی است که روزانه در فیس بوک ارسال می‌شود. با در نظر گرفتن قابلیت‌های چشم‌گیر پیامک و تأثیری که یک کمپین پیامکی می‌تواند در موفقیت شما داشته باشد، جای تعجبی وجود نخواهد داشت که بگوییم تیم‌های بازاریابی حرفه‌ای هنوز هم پیامک را موفق‌ترین راه برای تبلیغات می‌دانند. بسیاری از شرکت‌ها برای پروژه‌های تبلیغاتی‌شان هنوز هم از امکان پیام‌رسانی تلفن همراه به عنوان مؤثرترین کانال بازاریابی استفاده می‌کنند. اگر شما هم برای کسب و کارتان به فکر تبلیغات افتاده‌اید، بهتر است درباره‌ی پیام‌رسانی تلفن همراه و قابلیت‌های آن اطلاعاتی را کسب کنید. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۷ مرداد ۱۳۹۷
  

شاید عبارت new marketingیا مارکتینگ نوین اخیراً به گوش شما زیاد خورده باشد. سؤال این است که معنی قرارگیری این دو واژه در کنار یکدیگر در علم بازاریابی چیست؟ بدون شک مفهوم مارکتینگ نوین چیزی بیش از تکنیک‌های جدید چاپ دیجیتال در بنرهای تبلیغاتی است. در یک بیان ساده مارکتینگ نوین فلسفه‌ی جامعی است که در آن مفهوم ارتباط مشتری واقعی با محصولات و برندها توضیح داده می‌شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  

برای اینکه محصول یا خدمات خود را به‌خوبی به مردم معرفی کنید، باید آن‌ها را مورد تبلیغات متفاوت قرار دهیم. امروزه بازار تبلیغات بسیار گسترده شده است و کمتر محصولی را می‌توان بدون داشتن تبلیغات مؤثر پیدا کرد که به فروش موفقی دست‌یافته باشد. در حقیقت نمی‌توان دنیا را بدون هیچ تبلیغی تصور کنیم زیرا بازار فروش محصولات همیشه وجود دارد. اما تبلیغات فقط جزئی از استراتژی بازاریابی نیست، بلکه بدون داشتن تبلیغات نمی‌توان خرید و فروشی انجام داد و به‌نوعی تبلیغات جزء جدانشدنی از بازار می‌باشد که بدون آن هیچ کاری انجام نخواهد شد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۳۱ تير ۱۳۹۷
  

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می‌شوند. این تراکم بالای پیام‌های ارسالی در حیطه‌ی بازاریابی باعث می‌شود که اغلب تلاش‌ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ تير ۱۳۹۷
  

در بسیاری از مواقع در شغل جدید یا محل کار موفق می‌شوید به دستاورد‌های مطلوبی برسید و روند رو به رشدی را طی کنید، اما پس مدتی احساس می کنید که دیگر نمی توانید پیشرفت داشته باشید و در حال درجا زدن هستید.
روانشناسان معتقدند که در این مواقع، افراد قربانی موفقیت اولیه‌ی خود می‌شوند و دیگر نمی‌توانند از روند همیشگی پیشرفت پیروی کنند. این موضوع بدین دلیل است که درگیر روند کار روزمره شده و دیگر نمی توانند تغییراتی در برنامه‌های کاریشان ایجاد کنند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۶ تير ۱۳۹۷
  

بازاریابی محتوایی در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده ای برای آن در نظر گرفته باشید. بر اساس گزارش «بازاریابی محتوایی B2C» مؤسسه ی بازاریابی دیجیتال، ۴۷ درصد از مؤثرترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی مکتوب دارند. این در حالی است که تنها ۵ درصد از کم اثر ترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی در نظر گرفته اند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۵ تير ۱۳۹۷
  

تبلیغات پیامکی یکی از موفق‌ترین روش‌های بازاریابی از طریق تلفن همراه است و به دلیل گسترش رو به رشد این وسیله‌ی الکترونیک در میان اقشار مختلف جامعه، این شیوه‌ی خاص از تبلیغات یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود. اغلب شرکت‌های روبه رشد از این شیوه برای ارتباط مستقیم با مشتری و ارتقای سطح فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. این روش از تبلیغات مزایای بسیاری دارد که هم برای شرکت‌های مُبلِغ محصول و هم برای مصرف‌کنندگان مفید و کاربردی است.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ تير ۱۳۹۷
  

در کشور ما برای نوشتن پیامک از سه سبک استفاده می‌شود. گروهی کاملاً فارسی می‌نویسند. گروهی کاملاً انگلیسی و گروهی پینگیلیش (کلمات فارسی با حروف انگلیسی) را تایپ می‌کنند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ تير ۱۳۹۷
  

آیا تا به حال از ارسال یک پیام کوتاه اشتباهی احساس گناه کرده‌اید؟ البته که کرده‌اید. ما انسان هستیم و جایزالخطا. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که چطور در موقعیت‌های احساسی عملکرد بهتری از خود نشان دهید و بتوانید گلیم‌تان را از آب بیرون بکشید. این امر گاهی اوقات خیلی آسان است و با کنار گذاشتن گوشی تلفن همراه محقق می‌شود. می‌توانیم تمام روز را در مورد شگفتی‌های پیامک صحبت کنیم؛ اما اغلب این خود پیام کوتاه است که می‌تواند پیامدهای ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

آیا شما می دانید که در یک شرایط غیر اضطراری اگر شاهد یک رفتاری مشکوک یا جنایی باشید باید چه کاری انجام دهید؟ در شهرهای گوناگون هر سازمان پلیسی دارای شماره تماس مخصوص به خود می باشد. اما افراد دالاس باید کد کوتاه پلیس شهر خود را به خاطر داشته باشند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۲ بهمن ۱۳۹۳
  

با پیشرفت بشر در عرصه‌های فن‌آوری ارتباطات و تکنولوژی‌های نوظهور و نقش برجسته‌ای که این پیشرفت در زندگی کنونی انسان‌ها ایفا می‌نماید، فرصت‌ها و تهدیداتی در حال رخ داد است که باید با بررسی تمام ابعاد مختلف حوزۀ فن‌آوری ارتباطات معضلات و تهدیدات را به حداقل رسانده و با بسترسازی مناسب از فرصت‌های پیش‌آمده کمال استفاده را نمود.

یکی از این وسایلی که با این پیشرفت وارد حوزه زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها شده تلفن همراه است که با کارکردهای مختلف، ارتباطات بین افراد را آسان نموده و باعث تحول عظیمی در زندگی بشر شده است. از کارکردهای تلفن همراه ارسال پیام کوتاه است که در حال حاضر به‌قدری فراگیر شده است که روزانه چند میلیون پیام کوتاه بین کاربران در حال تبادل می‌باشد. این پیام‌ها در زمینه‌های مختلفی ارسال می‌شوند، مثلاً بعضی از این پیام‌ها شخصی و خانوادگی است. بعضی دیگر پیام‌های کاری است. یک دسته مهم از این پیام‌ها را پیام‌های تبلیغاتی تشکیل می‌دهد که معمولاً به‌صورت انبوه برای کاربران ارسال می‌شود. در این نوشتار قصد داریم که مزایای این شیوه ارسال پیامک را بررسی کرده و معضلاتی که بعضاً برای برخی از هموطنان ایجاد می‌شود را یادآور شویم. لازم می‌دانیم قبل از ورود به بحث تعریفی از پیام کوتاه را ارائه داده آنگاه به موضوع بپردازیم.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۲ بهمن ۱۳۹۳
  

اگر چه آمار مزاحمت‌ های تلفنی در سال‌های اخیر کاهش یافته است؛ اما با راه­ اندازی خطوط تلفن همراه، مشکلاتی نظیر کلاهبرداری­ های پیامکی در حال رشد و گسترش است. در سال‌های اخیر با  به وجود آمدن امکان ارسال پیامک­ ها بر روی خطوط تلفن همراه با پدیده‌ای به نام کلاهبرداری از راه دور مواجه شده‌ایم. این کلاهبرداران حرفه‌ای، با ارسال پیامکی مبنی بر برنده شدن شخص در مسابقه یا قرعه کشی، از آن‌ها تقاضای اطلاعات شخصی کرده و با استفاده از این اطلاعات شخصی اقدام به کلاهبرداری از افراد بی­اطلاع جامعه می‌کنند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۶ بهمن ۱۳۹۳
  

برای حذف یا فعالسازی اس ام اس تبلیغاتی همراه اول از طریق کدهای USSD باید با تلفن همراه خود کد #8999* را شماره گیری نمایید ، پس از آن جهت غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول عدد 1 را ارسال نمایید و جهت دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول عدد 2 را ارسال نمایید ، پیامک تبلیغاتی خط شما ظرف 24 ساعت آینده فعال یا غیرفعال خواهد شد .

دقت داشته باشید که با این کار ، فقط پیامک های تبلیغاتی که از اپراتورهای 1000 ، 2000 ، 3000 یا 5000 یا 021 ارسال می شوند غیرفعال خواهند شد و پیامک هایی که از سمت خود همراه اول و با نام تجاری همراه اول یا پیامک های میلیونرشو و ... و همچنین پیامک های بانک ها و موارد خاص غیرفعال نمی شوند .

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۳۰ آذر ۱۳۹۳
   [ آخرین به روزرسانی در ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ]

ارسال پيام از خصوصيات برجسته انسان از آغاز تا به امروز بوده است. از نقاشي بر روي ديوار غار تا نامه اي درون بطري بر موج دريا و از نامه اي به پاي کبوتران تا پيام هاي الکترونيکي، همه نشانگر تبادل تاريخ پيام رساني انسان مي باشد. وقتي به اطرافمان خوب نگاه نماييم متوجه ميشويم بيشترين دستاوردهاي بشر تا به امروز براي رساندن پيام به يکديگر بوده است. شاهد آن پيچيده ترين اختراع بشر يعني زبان است. شکل گيري گذرگاه، چرخ، ماشين، هواپيما، کامپيوتر، تلفن و موبايل و آخرين آن اينترنت امکانات ارتباطي هستند که جهت تبادل پيام اختراع شده اند. امکانات ارتباطي به شدت مورد توجه انسانها قرار گرفته تا توسط آنها به تبادل ايده ها، احساسات و عواطف و دانسته هاي خود با يکديگر بپردازند. هر انسان جهاني است بر ساخته از مفهوم هايي و با ارسال پيام به ديگران به جهان هاي ديگر مي پيوندد، مي آموزد و بزرگ مي شود.

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد