fa / en / ar
مقالات آموزشی
مقالات آموزشی

نویسنده : پشتیبانی   
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
   [ آخرین به روزرسانی در ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ]

مردم هنگام خرید کالا سعی می کنند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند و به فروشنده توجه چندانی ندارند زیرا او فقط فروشنده است و در کیفیت و خدمات پس از فروش کالاها نقشی ندارد. اما خرید سرویس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می شود اغلب افراد نتوانند در مقابل هزینه ای که می کنند فایده ببرند.
اگر قصد انتخاب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه دارید کافی است در موتور جستجوی گوگل عبارت "سامانه پیام کوتاه" را جستجو کنید. گوگل همه ارائه کنندگان این خدمات را معرفی می کند اما دقت داشته باشید که گوگل اطلاعی از کیفیت خدمات و صحت ادعاهای آن ها ندارد بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه لازم است فاکتورهای متعددی را بررسی کنید. انتخاب مبتنی بر دانایی و اشراف بر تمام جوانب رضایت شما را از سامانه ای که تهیه کرده اید تضمین خواهد کرد.
انتخاب سامانه پیام کوتاه سه مرحله کلی دارد:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

در نظر داشته باشید که با توجه به فراگیر بودن پیامک های انبوه در چند سال گذشته، بازار چنین تبلیغاتی به شدت داغ می باشد.
به همین منظور شرکت ها و خدمات زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و پیشنهادات متفاوتی را برای شما ارائه می دهند. شما می توانید با بررسی هریک از این سازمان ها و انتخاب بهترین آن ها به تبلیغات از طریق پیامک بپردازید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

سرویس پیامک از تلفن ثابت از جمله سرویسهای به نسبت جدید مخابرات است که به گفته مسوولان به دلایلی مانند نیاز به گوشیهای تلفن خاص هنوز استفاده از آن رواج چندانی پیدا نکرده و محدود به شرکتها مانده است.

به گزارش پیام افراز به نقل از ایسنا، بیش از یک سال از ارائه سرویسی به نام پیامک از تلفن ثابت گذشته و هرچند گفته می‌شود که تنها در سال 1391 بیش از 28 میلیون پیامک به این شیوه منتقل شده اما با این وجود به گفته مدیران مخابراتی کشور به دلایل مختلف این سرویس از استقبال چندانی بهره نبرده و آنطور که پیش‌بینی می‌شد مورد استقبال قرار نگرفته است.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

عوامل متعددی در موفقیت یا موفق نبودن بازاریابی از طریق SMS دخالت دارند که درمیان این عوامل، دو عامل مهم و تاثیرگذار « کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی » وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:
کسب اجازه و رضایت مصرف کنندگان

با وجود شرکت های مختلف که دراین بازار درحال رقابت هستند و تنوع جهانی در سیاست های ارتباطات بی سیم داده، همیشه پیش از ارسال SMS های تبلیغاتی برای مشتری ها از آنها اجازه گرفته نمی شود. با این حال در کشورهای اروپایی قوانینی وجود دارد که براساس آنها لازم است پیش از برقراری ارتباط با مشتری ها به وسیله کانال های الکترونیکی همچون e-mail یا SMS برای ارسال آگهی های تبلیغاتی از مشتری اجازه گرفت. این کسب اجازه را می توان به عنوان تمایل مشتری در علاقمندی یا بی علاقگی به یک پیام، پیش از دریافت آن در نظر گرفت.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاریابی با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­تر است . زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب از آن استفاده می­کنند و در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است. در بازاریابی پیامکی از مشاهده­ ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و فوق العاده است .

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

همانطور که میدانید که یکی از روش های فوق العاده مؤثری که امروزه برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات تان میتوانید مورد استفاده قرار دهید، این است که توجه مشتریان احتمالی تان را از طریق ابزار پرکاربرد و تأثیرگذار ارسالِ پیامک به سمت محصولتان جلب و آنها را به خرید و پرداخت پول بابتِ آن ترغیب و تشویق کنید. قدرت نفوذ و تأثیرگذاریِ این روش به حدی باورنکردی است که امروزه به یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین روش های اثربخش در جذب مشتری تبدیل شده است. تا حدی که برای برخی کسب و کارها، بازاریابی و تبلیغ پیامکی ابزاری حیاتی و تعیین کننده به شمار میرود و بدون آن، احتمال اینکه کسب و کار به سقوط و نابودی کشیده شود بسیار بالا خواهد بود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

عمده ترین دلایل استقبال از SMS را می توان در صرفه اقتصادی، اطلاع رسانی آزاد، امنیت نسبی و پاسخگویی به نیازها و ارائه خدمات دانست. در نتیجه با در نظر گرفتن کارکردهای SMS به عنوان رسانه در امور اطلاع رسانی، تبلیغاتی، فعالیت های شخصی و محرمانه، پاسخ خودکار، برگزاری مسابقه و قرعه کشی، می توان از استقبال مردم بهره مند شد، البته این روش بازاریابی نیز مثل همه روش های دیگر معایبی نیز به همراه دارد:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

آیا تابحال توانسته اید از ارسال SMS  های  زمان بندی شده بعنوان یک مزیت تبیلغاتی نسب به رقبایتان استفاده کنید؟ قطعا بازاریابی بوسیله اس ام اس یکی از بهترین وسایل ارزان قیمت برای جلب توجه مشتریان و ارسال سریع خبرهای مربوط به کسب وکار شما و همچنین تبلیغات کالاهایتان است. بازاریابی به وسیله اس ام اس دارای یکی از شگفت انگیز ترین نرخهای دریافت “پیام ” در حدود ۹۸ درصدبر اساس یک گزارش موثق میباشد. ولی اگر این سوال در ذهن شما پیش آمده که چرا نتیجه این نوع بازاریابی چندان رضایتبخش نیست ؟ دلیلش این است استفاده کنندگان نمی دانند چگونه و بهترین نحو از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند. در اینجا چندین روش برای انجام  موثر بازاریابی با SMS   ذکر میکنم.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

به یمن وجود اینترنت و رسانه های ارتباطی مدرن مانند تلفن همراه ، بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است.

مشتریان، دیگر برای آگاهی از محصولات جدید، متکی به تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد‌ها یا به اصطلاح‌‌ همان بازاریابی سنتی(outbound)، نیستند. زیرا استفاده از وب ، شیوه‌های جدیدی برای کشف، خریداری و جست‌و‌جوی محصولات را برای آنان فراهم کرده است.

بازاریابی به شیوه جدید یا بازاریابی(Inbound)، به یک گفت‌و‌گوی دو طرفه تبدیل شده که بخش عمده‌ای از آن توسط رسانه‌های اجتماعی تسهیل شده است.

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد