fa / en / ar
مقالات آموزشی
مقالات آموزشی

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

زمان ارسال پیام یکی از متداول‌ترین سؤالاتی است که اکثر مشتریان در مورد سرویس پیامک دارند و جواب این سوال بسیار مهم است، چرا که زمان ارسال پیامک می‌تواند موجب بازدهی بالا و پایین کمپین تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی مشتریان شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

امروز ما با یک سوال در مورد ارسال پیام های اس ام اس خدماتی شروع می کنیم ، چه پیام های را از طریق اس ام اس باید ارسال کنیم؟ آیا می توانیم از پیامک پیش فرض استفاده کنیم ؟ اصولا اینگونه سئوالات مواردی هستند که ذهن خیلی از صاحبان کسب و کار را درگیر می نماید که امروز می خواهیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

بازاریابی محتوایی در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده ای برای آن در نظر گرفته باشید. بر اساس گزارش «بازاریابی محتوایی B2C» مؤسسه ی بازاریابی دیجیتال، ۴۷ درصد از مؤثرترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی مکتوب دارند. این در حالی است که تنها ۵ درصد از کم اثر ترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی در نظر گرفته اند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

هر کسی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال نیز ممکن است هر از گاهی روی شبکه های اجتماعی اشتباه کنند. به نظر می رسد هر ماه حد اقل یک بار باید منتظر خواندن خبری مبنی بر ارسال توئیت یا پستی نامناسب و نسنجیده از سوی یکی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی باشیم؛ مواردی که در نتیجه ی آنها روابط عمومی این شرکت ها ضربه ی شدیدی می خورد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

چه کسی می توانست تصور کند که روزی روی صندلی جلوی تلویزیون نشسته و به راحتی خرید کند یا با هر خدمات دیگری تنها یک کلیک فاصله داشته باشد؟ دنیای مجازی امروز این امکان را برای همه فراهم کرده است و روزانه بر تعداد کسب و کار آنلاین افزوده می شود. از این رو لازم است بدانید چه اشتباهاتی در این کسب و کارها وجود دارند تا از آنها دوری کنید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
  

اس ام اس مارکتینگ در میان میلیون‌ها روش تبلیغاتی و تبلیغات موثر در فروش، از جمله بهترین روش‌های تبلیغات بشمار می‌آید.
اس ام اس مارکتینگ به دلیل گسترش و تمایل مردم به استفاده از وسایل الکترونیکی از جمله پرکاربردترین روش‌های جذب و ترغیب مشتریان محسوب می‌شود.
این مهم با رعایت اصول و قوانین خاصی اثربخش خواهد بود؛

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ تير ۱۳۹۷
  

چه کسی می توانست تصور کند که روزی روی صندلی جلوی تلویزیون نشسته و به راحتی خرید کند یا با هر خدمات دیگری تنها یک کلیک فاصله داشته باشد؟ دنیای مجازی امروز این امکان را برای همه فراهم کرده است و روزانه بر تعداد کسب و کار آنلاین افزوده می شود. از این رو لازم است بدانید چه اشتباهاتی در این کسب و کارها وجود دارند تا از آنها دوری کنید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۷ تير ۱۳۹۷
   [ آخرین به روزرسانی در ۲۷ تير ۱۳۹۷ ]

هر کسی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال نیز ممکن است هر از گاهی روی شبکه های اجتماعی اشتباه کنند. به نظر می رسد هر ماه حد اقل یک بار باید منتظر خواندن خبری مبنی بر ارسال توئیت یا پستی نامناسب و نسنجیده از سوی یکی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی باشیم؛ مواردی که در نتیجه ی آنها روابط عمومی این شرکت ها ضربه ی شدیدی می خورد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
   [ آخرین به روزرسانی در ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ]

مردم هنگام خرید کالا سعی می کنند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند و به فروشنده توجه چندانی ندارند زیرا او فقط فروشنده است و در کیفیت و خدمات پس از فروش کالاها نقشی ندارد. اما خرید سرویس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می شود اغلب افراد نتوانند در مقابل هزینه ای که می کنند فایده ببرند.
اگر قصد انتخاب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه دارید کافی است در موتور جستجوی گوگل عبارت "سامانه پیام کوتاه" را جستجو کنید. گوگل همه ارائه کنندگان این خدمات را معرفی می کند اما دقت داشته باشید که گوگل اطلاعی از کیفیت خدمات و صحت ادعاهای آن ها ندارد بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه لازم است فاکتورهای متعددی را بررسی کنید. انتخاب مبتنی بر دانایی و اشراف بر تمام جوانب رضایت شما را از سامانه ای که تهیه کرده اید تضمین خواهد کرد.
انتخاب سامانه پیام کوتاه سه مرحله کلی دارد:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
  

در نظر داشته باشید که با توجه به فراگیر بودن پیامک های انبوه در چند سال گذشته، بازار چنین تبلیغاتی به شدت داغ می باشد.
به همین منظور شرکت ها و خدمات زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و پیشنهادات متفاوتی را برای شما ارائه می دهند. شما می توانید با بررسی هریک از این سازمان ها و انتخاب بهترین آن ها به تبلیغات از طریق پیامک بپردازید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

سرویس پیامک از تلفن ثابت از جمله سرویسهای به نسبت جدید مخابرات است که به گفته مسوولان به دلایلی مانند نیاز به گوشیهای تلفن خاص هنوز استفاده از آن رواج چندانی پیدا نکرده و محدود به شرکتها مانده است.

به گزارش پیام افراز به نقل از ایسنا، بیش از یک سال از ارائه سرویسی به نام پیامک از تلفن ثابت گذشته و هرچند گفته می‌شود که تنها در سال 1391 بیش از 28 میلیون پیامک به این شیوه منتقل شده اما با این وجود به گفته مدیران مخابراتی کشور به دلایل مختلف این سرویس از استقبال چندانی بهره نبرده و آنطور که پیش‌بینی می‌شد مورد استقبال قرار نگرفته است.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

عوامل متعددی در موفقیت یا موفق نبودن بازاریابی از طریق SMS دخالت دارند که درمیان این عوامل، دو عامل مهم و تاثیرگذار « کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی » وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:
کسب اجازه و رضایت مصرف کنندگان

با وجود شرکت های مختلف که دراین بازار درحال رقابت هستند و تنوع جهانی در سیاست های ارتباطات بی سیم داده، همیشه پیش از ارسال SMS های تبلیغاتی برای مشتری ها از آنها اجازه گرفته نمی شود. با این حال در کشورهای اروپایی قوانینی وجود دارد که براساس آنها لازم است پیش از برقراری ارتباط با مشتری ها به وسیله کانال های الکترونیکی همچون e-mail یا SMS برای ارسال آگهی های تبلیغاتی از مشتری اجازه گرفت. این کسب اجازه را می توان به عنوان تمایل مشتری در علاقمندی یا بی علاقگی به یک پیام، پیش از دریافت آن در نظر گرفت.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاریابی با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­تر است . زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب از آن استفاده می­کنند و در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است. در بازاریابی پیامکی از مشاهده­ ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و فوق العاده است .

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ شهريور ۱۳۹۳
  

همانطور که میدانید که یکی از روش های فوق العاده مؤثری که امروزه برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات تان میتوانید مورد استفاده قرار دهید، این است که توجه مشتریان احتمالی تان را از طریق ابزار پرکاربرد و تأثیرگذار ارسالِ پیامک به سمت محصولتان جلب و آنها را به خرید و پرداخت پول بابتِ آن ترغیب و تشویق کنید. قدرت نفوذ و تأثیرگذاریِ این روش به حدی باورنکردی است که امروزه به یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین روش های اثربخش در جذب مشتری تبدیل شده است. تا حدی که برای برخی کسب و کارها، بازاریابی و تبلیغ پیامکی ابزاری حیاتی و تعیین کننده به شمار میرود و بدون آن، احتمال اینکه کسب و کار به سقوط و نابودی کشیده شود بسیار بالا خواهد بود.

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد