fa / en / ar
جستجو در بلاگ
دسته بندی
روال جدید خدماتی سازی شماره
نویسنده: پشتیبانی  
۲۳ شهريور ۱۳۹۵
[ آخرین به روزرسانی در ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ]

 

کاربران گرامی با سلام ، به اطلاع می­رساند که روال جدید درخواست خدماتی شدن خطوط (لیست سفید) از طرف همراه اول اعلام شده است.
درخواست­های جدید از اول مهرماه پذیرفته شده و مورد بررسی قرار می­گیرد. همچنین فقط شماره­ های حقوقی امکان درخواست را دارند.
توجه به نکات زیر در مورد فرمت درخواست­ها الزامی­ است:
1. درخواست­ها هر هفته پنج شنبه ها دریافت می­گردد. اطلاعات شماره­ها را در فایل اکسل پیوست شده وارد کرده و ارسال نمایید. لطفا نام فایل اکسل را تاریخ ارسال آن ذخیره کنید.
2. کلیه درخواست­ها باید در قالب فرم­های تعهد قبلی باشد (فرم های سفارش خدماتی سازی میبایست در قالب سربرگ رسمی شرکت و دارای مهر و امضاء باشد)
3. تکمیل کلیه اطلاعات به­ صورت کامل و صحیح الزامی است موارد زیر را هنگام پرنمودن فرم در نظر داشته باشید:
1-3 دسته­ بندی پیامک ارسالی باید کامل و واضح باشد (مانند فایل نمونه؛ برای مثال اعلام کد پیگیری، ارسال جزئیات خرید بلیط، ...)
2-3 نمونه پیامک­های ارسالی باید ذکر شود (مانند فایل نمونه؛ برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می­باشد).
3-3 در صورتی که پیامکی مغایر با نمونه پیامک­های اعلام شده ارسال گردد، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.
4-3 برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره­ های مخاطبین که به آن­ها پیامک خدماتی ارسال می­شود اعلام شود (فقط شماره اعلام شود بدون نام و مشخصات)
o در صورتی که کاربر به شماره­ هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.
o فهرست شماره­ مخاطبین باید به­ صورت هفتگی پالایش شده (مخاطبینی که از دریافت پیامک انصراف داده ­اند و یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی­کنند حذف شده و مخاطبین جدید اضافه شود) و ارسال گردد. 
o استثناء: شماره­های مربوط به تراکنش­های بانکی نیازی به ارسال این لیست ندارند.
4. علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسوولیت عواقب بعدی بر عهده مالک شماره خدماتی می­باشد.
5. صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ..... جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.
6. در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره­ های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد.
لازم به ذکر است درخواست­ هایی که موارد فوق در آن­ها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نمی­گیرد.
خواهشمند است درخواستهای خود را به صورت زیر ارسال کنید:
- نام فرم مربوط به هر شماره را معادل آن شماره در نظر بگیرید.
- نام لیست مخاطبین هر شماره را معادل آن شماره و تاریخ ارسال آن ذخیره نمایید.
- فرم درخواست و لیست مخاطبین هر شماره را در یک پوشه با نام معادل آن شماره قرار داده و کلیه پوشه­ ها را همراه با فایل اکسل درخواستها در قالب یک فایل zip ارسال کنید.
با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا ایران اس ام اس پنل اطلاعاتی در قبال نحوه بررسی درخواست­ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی ندارد. 
با اینحال، در مورد شماره­ هایی که درخواست آن­ها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به ایران اس ام اس پنل، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین لزومی به پیگیری از طرف نمایندگی نیست.
خواهشمند است با توجه به موارد ذکر شده، درخواست­ های کاربران خود را دریافت نموده و جهت ارایه به همراه اول به ایران اس ام اس پنل تحویل دهید.

 

نمونه فایل های خدماتی سازی شماره ثابت جهت تکمیل و ارسال

 

نمونه فرم جهت تکمیل و ارسال

 

نمونه فایل شماره ثابت

ایمیل جهت ارسال مدارک:
iransmspanel@gmail.com
کسب اطلاعات بیشتر:
02166151987
02166090292
02166151973 
02166090686
02166151957

 

نظرات کاربران
نظری ارسال نشده است.
امکان ارسال نظر برای این پست موجود نیست.

بازگشت به بالا

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد