fa / en / ar
اخبار
RSS
جستجو در بلاگ
دسته بندی
اخبار
جدیدترین خبرهای ایران اس ام اس پنل

نویسنده : پشتیبانی   
۲۵ اسفند ۱۳۹۵
  

با سلام
ضمن تبریک سال 1396 به شما همکاران گرامی :
به اطلاع می رساند در ایام نوروز و پس از آن میتوانید برای خدمات پشتیبانی با 09388002972 تماس حاصل نمایید .

 

 

با احترام

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۲ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر گرامی:
از 23 اسفند تا 29 اسفند ماه میتوانید ، درخواست خود را برای تمدید رایگان پنل کاربری تان به ما اعلام کنید . 
برای درخواست تمدید رایگان میتوانید از طریق بخش ارسال تیکت در منوی مرکز کنترل یا بخش مکاتبات در پنل کاربری خود ، درخواست خود را برای ما ثبت کنید . 
پس از وصول درخواست ، به ترتیب اولویت نسبت به تمدید پنل کاربران در مدت اعلام شده اقدام خواهد شد .

 

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۱ اسفند ۱۳۹۵
  

همکار و کاربر گرامی:
طبق اطلاعیه های قبل شرکت ، در خصوص ارائه لیست مخاطبین و متن برای شماره های خدماتی واگذار شده ، به اطلاع می رساند آن دسته از کاربرانی که طی مدت زمان مشخص شده ، اقدام به ارسال اطلاعات درخواستی کردند کمافی السابق می توانند از خطوط خدماتی خود استفاده کنند و احتمال مشکلی در استفاده آنها از خطوط ایجاد نشود ، اما آن دسته از افرادی که نسبت به اطلاعیه بی تفاوت بوده و اطلاعیه را مطالعه یا اجرا نکرده اند ، متاسفانه احتمال قطع خطوط خدماتی آنها و تبدیل شماره هایشان به خطوط عادی وجود دارد . این امر از سوی اپراتور همراه اول اجرا شده و بدون استثنا طرفیت اجرایی خواهد داشت . 
از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود . پیش بینی می شود تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری کشورمان ، قابلیت فعال سازی جدید خطوط برای امور خدماتی فراهم نباشد .

 

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر و همکار گرامی 
با سلام و احترام؛ 
      طبق ابلاغیه جدید شرکت ارتباطات سیاردر خصوص ارسال لیست مشترکین خطوط خدماتی به اطلاع می رساند کلیه شماره های خدماتی جهت ارسال پیامک به مخاطبین ملزم به ارسال لیست مشترکین می باشند. 
·         در مرحله اول لیست مشترکین موجود را بروز رسانی و مجددا ارسال فرمایید.(در صورتیکه تغییری در لیست مشترکین ایجاد نشده است مجددا لیست قبلی را ارسال فرمایید.)
·         در مرحله دوم  لیست مشترکین خطوطی که از پیش (بدون دریافت لیست مشترکین) در لیست سفید درج شده اند را ارسال فرمایید.
·         در خصوص شماره های امنیتی نتیجه تصمیم گیری متعاقبا اعلام خواهد شد.
     با توجه به اهمیت موضوع پس از پایان پروژه، شماره هایی که لیست مشترکین نداشته باشند از لیست سفید خارج خواهند شد و امکان ارسال به مشترکین خود را نخواهند داشت.
      شایان ذکر می باشد که آخرین مهلت ارسال لیست ها تا مورخه 18  اسفند ماه قبل از ساعت 12 می باشد.
      فایل اکسل ها  به نام شماره خط نامگذاری گردد.
 تمامی لیست  ها به صورت یک جا ارسال شود و از فرستادن آنها در قالب ایمیل های مختلف جداً خودداری فرمایید.
با تشکر

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۸ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر گرامی :
از تاریخ 9 اسفند ماه تا 15 اسفند ماه ،میتوانید از تخفیفات ویژه زیر بهره بگیرید : 
1 - تعداد 5 شماره اختصاصی 14 رقمی در یک خرید 45000 تومان 
2 - تعداد 10 شماره اختصاصی  14 رقمی در یک خرید 70000 تومان

برای خرید می توانید از طریق بخش مکاتبات اقدام کرده و یا از طریق پشتیبانی آنلاین درخواست خود را ارائه دهید تا فاکتور مربوطه برای شما فعال شود . 



با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۲ اسفند ۱۳۹۵
  

کاربر و نماینده گرامی:
از تاریخ 1 اسفند ماه 1395 لغایت 14 اسفند ماه 1395 ، می توانید شماره اختصاصی های خود را که بین 11 تا 14 رقمی هستند به رایگان تمدید کنید .
برای این منظور میتوانید از بخش مکاتبات در پنل خود استفاده کرده و سپس شماره خود را در آن اعلام کنید .
به هر تعداد شماره ای که دالشته باشید در این مدت می توانید آنرا تمدید کنید .
قابل ذکر است شماره های کمتر از 11 رقم در این فاصله تمدید رایگان نمی شوند و می بایست از طریق سیستم مرکز کنترل اقدام به تمدید شوند .
پس اگر شماره شما 11 رقمی - 12 رقمی - 13 و 14 رقمی است میتوانید آنرا به رایگان تمدید کنید .
از این فرصت برای تمدید رایگان شماره خود استفاد ه کنید .

 

 

با احترام 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۵ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ]

کاربرگرامی:
در صورت مشاهده هر یک از اس ام اس های زیر ، بدون شک پنل شما مسدود خواهد شد :
1 - اس ام اس های برنده شدن در بانک 
2 - اس ام اس هایی که شاعبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود
3 - اس ام اس های سرکاری
4 - اس ام اس هایی که از مخاطب ،اطلاعات شخصی وی درخواست شود
5 - پنل هایی که با شماره خدماتی اقدام به ارسال تبلیغات تجاری کنند

این موارد بدون شک هر ساعت بررسی می شوند و کاربرانی که این موارد را رعایت نکرده باشند به صورت مستقیم از سوی شرکت مسدود می شوند .
قابل ذکر است ، پس از مسدود سازی ، شرکت هیچ تعهدی نسبت به شارژ موجود در پنل کاربر ، شماره اختصاصی و سایر خدمات خریداری شده وی ندارد . 
لذا خواهشمندیم به سبب رعایت حقوق سایر کاربران ، از ارسال اینگونه موارد خودداری کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود . 
همچنین ذکر این نکته مهم است که : پس از ارسال هریک از پیامک های فوق ، درصورت خواست مراجع قضایی و انتظامی ، کلیه اطلاعات کاربر به صورت کامل در اختیار آنها قرار خواهد گرفت . 


با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۳ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ ]

کاربر گرامی:
از چند روز گذشته مشکل در سیستم مرکزی تلفن های شرکت ایجاد شده است .
از این مسئله از شما عذرخواهی میکنیم و تقاضا داریم به سبب رفع اشکال لطفا صبور باشید تا به صورت کامل مشکل برطرف شود .
همچنین از شما درخواست میکنیم ، مشکلات و سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت به ثبت برسانید تا قابلیت پاسخ دهی با سرعت بیشتر برای شما فراهم باشد .
همچنین از طریق بخش پشتیبانی میتوانید اقدام به ارسال تیکت کرده تا آنرا پاسخ دهیم .
قابل ذکر است از تاریخ 2 اسفند ماه 1395 نیز به صورت شبانه روزی ، سیستم پشتیبانی شرکت فعال خواهد بود.

-----------------------------------

اشکال فنی تلفن های شرکت در تاریخ 7 اسفند ماه مرتفع گردید .

-----------------------------------

با احترام 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۷ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ]

با توجه به تغییرات متعدد در مسیرهای تلفن ثابت کشور، ارسال پیامک به خطوط بلاک شده در خط تلفن ثابت ، همواره با پیام خطاهای متعددی مواجه است . 
لذا در هنگام مشاهده : " هم اکنون پیامک شما ارسال نشد " یا سایر خطاهای مشابه همچون " عدم ارسال موفقیت آمیز "  یا " متأسفانه در این لحظه ما موفق به ارسال هیچ پیامی نشدیم. لطفا چند دقیقه صبر کنید و مجددا تلاش نمایید " مواجه شدید به دلیل بلاک بودن خطوط تلفن هاست و بر این اساس تنها با تغییر خط از تلفن ثابت به خطوط 1000 یا بین الملل قابلیت عدم مشاهده این پیام را خواهید داشت .

 

با احترام 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۶ بهمن ۱۳۹۵
  

بنا بر اعلام مخابرات کشور، قابلیت ثبت شماره اختصاصی تا اطلاع ثانوی فراهم نیست . لذا آن دسته از افرادی که نیاز به خرید خط اختصاصی دارند به این مهم توجه نمایند که تا اطلاع ثانوی این قابلیت فراهم نیست و میتوانید از شماره های آزاد شرکت برای این نوع درخواست استفاده کنید .

بااحترام

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۶ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ ]

باتوجه به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ، تمدید رایگان پنل های کاربری و شماره های 14 رقمی کاربران تا پایان 23 بهمن ماه آغاز شد .
شما میتوانید پنل کاربری و شماره اختصاصی خود را در مدت اعلام شده به صورت رایگان تمدید کنید . برای این منظور میتوانید در ساعات اداری با  02166090686 - 02166090292 داخلی صفر تماس بگیرید  تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود .

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۳ بهمن ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ ]

به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، شما میتوانید از تخفیف های زیر برای خریدهای خود استفاده کنید : 

حداقل خرید 5 شماره اختصاصی به صورت یکجا - شماره ها به صورت تصادفی در اختیار شما قرار میگیرد . مبلغ کل 5 شماره : 35000 تومان
تمدید نمایندگی سالیانه - از تاریخ انقضا به مدت دوسال : 55000 تومان  
ارتقاء نمایندگی سالیانه به نامحدود : 170000 تومان
دریافت نمایندگی زیرمجموعه - 5 نماینده : 10000 تومان 

 

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۳ شهريور ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ]

 

کاربران گرامی با سلام ، به اطلاع می­رساند که روال جدید درخواست خدماتی شدن خطوط (لیست سفید) از طرف همراه اول اعلام شده است.
درخواست­های جدید از اول مهرماه پذیرفته شده و مورد بررسی قرار می­گیرد. همچنین فقط شماره­ های حقوقی امکان درخواست را دارند.
توجه به نکات زیر در مورد فرمت درخواست­ها الزامی­ است:

 

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۴ تير ۱۳۹۵
   [ آخرین به روزرسانی در ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ]

همکار و کاربر گرامی:
طبق اعلام قبلی شرکت ، مبنی بر رونمایی از وب سایت جدید ، به اطلاع می رساند طب روزهای آینده وب سایت جدید شرکت برای نمایش شما آماده سازی نهایی خواهد شد .
چنانچه در این روزها اختلال در سیستم را شاهد بودید پیشاپیش از شما عذرخواهی میکنیم .
بروز رسانی سیستم فعلی و بالا آوردن نسخه جدید سایت ، در طی روزهای 16 تا 18 تیرماه ممکن است باعث اختلال در بالابودن سایت شود که از شما خواهش میکنیم با صبر خود ما را یاری کنید .

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد