fa / en / ar
مقالات
مقالات

نویسنده : پشتیبانی   
۰۴ شهريور ۱۳۹۷
  

گسترش استفاده از تلفن‌های همراه ظرفیت عظیمی از قابلیت‌های تبلیغاتی را در پیش روی شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار قرار داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در هر سال به طور متوسط حدود ۹ تریلیون پیامک متنی در جهان ارسال می‌شود که این رقم حدود ۲۰ برابر تعداد توییت‌های ارسالی و ۱۲ برابر تعداد پیام‌هایی است که روزانه در فیس بوک ارسال می‌شود. با در نظر گرفتن قابلیت‌های چشم‌گیر پیامک و تأثیری که یک کمپین پیامکی می‌تواند در موفقیت شما داشته باشد، جای تعجبی وجود نخواهد داشت که بگوییم تیم‌های بازاریابی حرفه‌ای هنوز هم پیامک را موفق‌ترین راه برای تبلیغات می‌دانند. بسیاری از شرکت‌ها برای پروژه‌های تبلیغاتی‌شان هنوز هم از امکان پیام‌رسانی تلفن همراه به عنوان مؤثرترین کانال بازاریابی استفاده می‌کنند. اگر شما هم برای کسب و کارتان به فکر تبلیغات افتاده‌اید، بهتر است درباره‌ی پیام‌رسانی تلفن همراه و قابلیت‌های آن اطلاعاتی را کسب کنید. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۷ مرداد ۱۳۹۷
  

شاید عبارت new marketingیا مارکتینگ نوین اخیراً به گوش شما زیاد خورده باشد. سؤال این است که معنی قرارگیری این دو واژه در کنار یکدیگر در علم بازاریابی چیست؟ بدون شک مفهوم مارکتینگ نوین چیزی بیش از تکنیک‌های جدید چاپ دیجیتال در بنرهای تبلیغاتی است. در یک بیان ساده مارکتینگ نوین فلسفه‌ی جامعی است که در آن مفهوم ارتباط مشتری واقعی با محصولات و برندها توضیح داده می‌شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  

برای اینکه محصول یا خدمات خود را به‌خوبی به مردم معرفی کنید، باید آن‌ها را مورد تبلیغات متفاوت قرار دهیم. امروزه بازار تبلیغات بسیار گسترده شده است و کمتر محصولی را می‌توان بدون داشتن تبلیغات مؤثر پیدا کرد که به فروش موفقی دست‌یافته باشد. در حقیقت نمی‌توان دنیا را بدون هیچ تبلیغی تصور کنیم زیرا بازار فروش محصولات همیشه وجود دارد. اما تبلیغات فقط جزئی از استراتژی بازاریابی نیست، بلکه بدون داشتن تبلیغات نمی‌توان خرید و فروشی انجام داد و به‌نوعی تبلیغات جزء جدانشدنی از بازار می‌باشد که بدون آن هیچ کاری انجام نخواهد شد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
  

اس ام اس مارکتینگ در میان میلیون‌ها روش تبلیغاتی و تبلیغات موثر در فروش، از جمله بهترین روش‌های تبلیغات بشمار می‌آید.
اس ام اس مارکتینگ به دلیل گسترش و تمایل مردم به استفاده از وسایل الکترونیکی از جمله پرکاربردترین روش‌های جذب و ترغیب مشتریان محسوب می‌شود.
این مهم با رعایت اصول و قوانین خاصی اثربخش خواهد بود؛

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۳۱ تير ۱۳۹۷
  

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می‌شوند. این تراکم بالای پیام‌های ارسالی در حیطه‌ی بازاریابی باعث می‌شود که اغلب تلاش‌ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۹ تير ۱۳۹۷
  

در بسیاری از مواقع در شغل جدید یا محل کار موفق می‌شوید به دستاورد‌های مطلوبی برسید و روند رو به رشدی را طی کنید، اما پس مدتی احساس می کنید که دیگر نمی توانید پیشرفت داشته باشید و در حال درجا زدن هستید.
روانشناسان معتقدند که در این مواقع، افراد قربانی موفقیت اولیه‌ی خود می‌شوند و دیگر نمی‌توانند از روند همیشگی پیشرفت پیروی کنند. این موضوع بدین دلیل است که درگیر روند کار روزمره شده و دیگر نمی توانند تغییراتی در برنامه‌های کاریشان ایجاد کنند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ تير ۱۳۹۷
  

چه کسی می توانست تصور کند که روزی روی صندلی جلوی تلویزیون نشسته و به راحتی خرید کند یا با هر خدمات دیگری تنها یک کلیک فاصله داشته باشد؟ دنیای مجازی امروز این امکان را برای همه فراهم کرده است و روزانه بر تعداد کسب و کار آنلاین افزوده می شود. از این رو لازم است بدانید چه اشتباهاتی در این کسب و کارها وجود دارند تا از آنها دوری کنید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۷ تير ۱۳۹۷
   [ آخرین به روزرسانی در ۲۷ تير ۱۳۹۷ ]

هر کسی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال نیز ممکن است هر از گاهی روی شبکه های اجتماعی اشتباه کنند. به نظر می رسد هر ماه حد اقل یک بار باید منتظر خواندن خبری مبنی بر ارسال توئیت یا پستی نامناسب و نسنجیده از سوی یکی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی باشیم؛ مواردی که در نتیجه ی آنها روابط عمومی این شرکت ها ضربه ی شدیدی می خورد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۶ تير ۱۳۹۷
  

بازاریابی محتوایی در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده ای برای آن در نظر گرفته باشید. بر اساس گزارش «بازاریابی محتوایی B2C» مؤسسه ی بازاریابی دیجیتال، ۴۷ درصد از مؤثرترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی مکتوب دارند. این در حالی است که تنها ۵ درصد از کم اثر ترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی در نظر گرفته اند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۵ تير ۱۳۹۷
  

تبلیغات پیامکی یکی از موفق‌ترین روش‌های بازاریابی از طریق تلفن همراه است و به دلیل گسترش رو به رشد این وسیله‌ی الکترونیک در میان اقشار مختلف جامعه، این شیوه‌ی خاص از تبلیغات یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود. اغلب شرکت‌های روبه رشد از این شیوه برای ارتباط مستقیم با مشتری و ارتقای سطح فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. این روش از تبلیغات مزایای بسیاری دارد که هم برای شرکت‌های مُبلِغ محصول و هم برای مصرف‌کنندگان مفید و کاربردی است.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ تير ۱۳۹۷
  

در کشور ما برای نوشتن پیامک از سه سبک استفاده می‌شود. گروهی کاملاً فارسی می‌نویسند. گروهی کاملاً انگلیسی و گروهی پینگیلیش (کلمات فارسی با حروف انگلیسی) را تایپ می‌کنند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ تير ۱۳۹۷
  

آیا تا به حال از ارسال یک پیام کوتاه اشتباهی احساس گناه کرده‌اید؟ البته که کرده‌اید. ما انسان هستیم و جایزالخطا. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که چطور در موقعیت‌های احساسی عملکرد بهتری از خود نشان دهید و بتوانید گلیم‌تان را از آب بیرون بکشید. این امر گاهی اوقات خیلی آسان است و با کنار گذاشتن گوشی تلفن همراه محقق می‌شود. می‌توانیم تمام روز را در مورد شگفتی‌های پیامک صحبت کنیم؛ اما اغلب این خود پیام کوتاه است که می‌تواند پیامدهای ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۰ تير ۱۳۹۷
  

اکثر به قریب اتفاق مردم در زمان دریافت پیامک تبلیغاتی بدون توجه به متن و یا فرستنده سریعا آن را حذف و به ندرت کاربرانی هستند که شاید از اینگونه تبلیغات استفاده کنند.
کارشناسان اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه می‌توان پیامکی را ارسال کرد که هم کوتاه و هم مفید باشد.
کارشناسان حوزه ارتباطات به این نتیجه رسیده اند که پیامک مفید باید چند مولفه داشته باشد:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۹ تير ۱۳۹۷
  

روش بازاریابی پیامکی یکی از تکنیک های تبلیغاتی است که از ارسال پیامک برای گسترش بازار و جذب مشتری استفاده می‌کند.
صاحبین کسب و کار موفق از ارسال پیامک تبلیغاتی اهداف متفاوتی دارند.
یکی از اهداف روش بازاریابی پیامکی ایجاد یک پایگاه داده از مشتریان، در جهت راه اندازی باشگاه مشتریان و افزایش رضایتمندی مشتری می‌باشد.

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد