fa / en / ar
نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

امروزه پیامک به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود و ازآنجاکه دانستن پیشینه یک فعالیت یا یک صنعت همواره امری مهم است، در این بخش توضیح مختصری در مورد پیشینه پیامک آورده شده است، چرا که با دانستن وضع اولیه و شروع فعالیت یک موضوع درک وضع فعلی و میزان پیشرفت راحت تر خواهد بود. چرا که فعالان عرصه ارسال پیامک راهی نسبتاً طولانی را از 25 سال پیش که اولین پیام ارسال شد تاکنون پیموده‌اند. پیامک یا SMS (Short Message Service) درواقع انقلابی در راه‌های ارتباطی به وجود آورد، به‌جای تماس با یک نفر به جهت پرسیدن یک سؤال و یا برنامه ریزی برای ملاقات با یک نفر، به‌راحتی ارسال یک پیامک تمام‌ کارها را انجام می‌دهد!

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

زمان ارسال پیام یکی از متداول‌ترین سؤالاتی است که اکثر مشتریان در مورد سرویس پیامک دارند و جواب این سوال بسیار مهم است، چرا که زمان ارسال پیامک می‌تواند موجب بازدهی بالا و پایین کمپین تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی مشتریان شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

از آنجا که راه‌های ارتباطی مؤثری مانند ارسال پیامک در دسترس کسب‌وکارها هستند، درک این موضوع که بهترین راه برای رسیدن به مشتریان چیست بسیار مهم است. نکته مهم این است که شما هم انتظار دارید پیام شما به‌سرعت به دست مشتری برسد و آن را مشاهده نماید و از طرفی برایتان مهم است که به جهت محتوای زیادی که برای مشتری می‌فرستید، موجب نارضایتی وی نشوید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

امروز ما با یک سوال در مورد ارسال پیام های اس ام اس خدماتی شروع می کنیم ، چه پیام های را از طریق اس ام اس باید ارسال کنیم؟ آیا می توانیم از پیامک پیش فرض استفاده کنیم ؟ اصولا اینگونه سئوالات مواردی هستند که ذهن خیلی از صاحبان کسب و کار را درگیر می نماید که امروز می خواهیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

بازاریابی محتوایی در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده ای برای آن در نظر گرفته باشید. بر اساس گزارش «بازاریابی محتوایی B2C» مؤسسه ی بازاریابی دیجیتال، ۴۷ درصد از مؤثرترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی مکتوب دارند. این در حالی است که تنها ۵ درصد از کم اثر ترین بازاریابان محتوایی برای خود استراتژی در نظر گرفته اند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

هر کسی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال نیز ممکن است هر از گاهی روی شبکه های اجتماعی اشتباه کنند. به نظر می رسد هر ماه حد اقل یک بار باید منتظر خواندن خبری مبنی بر ارسال توئیت یا پستی نامناسب و نسنجیده از سوی یکی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی باشیم؛ مواردی که در نتیجه ی آنها روابط عمومی این شرکت ها ضربه ی شدیدی می خورد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

چه کسی می توانست تصور کند که روزی روی صندلی جلوی تلویزیون نشسته و به راحتی خرید کند یا با هر خدمات دیگری تنها یک کلیک فاصله داشته باشد؟ دنیای مجازی امروز این امکان را برای همه فراهم کرده است و روزانه بر تعداد کسب و کار آنلاین افزوده می شود. از این رو لازم است بدانید چه اشتباهاتی در این کسب و کارها وجود دارند تا از آنها دوری کنید.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

چشم انداز رقابتی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به کسب و کارهای کوچک فشار می آورد. اما این کسب و کارها با آمدن و رفتن اجتناب ناپذیر روند های مختلف، چگونه باید روند های درست را در زمان مناسب تشخیص دهند؛ روند هایی که نه تنها بتوانند برای برند خود از آنها بهره بگیرند بلکه با مخاطب هدفشان نیز سازگاری داشته باشند؟
چالش هایی که برند شما امسال با آنها روبروست را در نظر بگیرید و نگاهی به روند های برجسته ای که در ادامه از نظر خواهید گذراند بیاندازید. روندهایی که در ادامه ی این مطلب فهرست شده اند برای تدوین استراتژی های بازاریابی کسب و کار به شما ایده می دهند.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

برای اینکه محصول یا خدمات خود را به‌خوبی به مردم معرفی کنید، باید آن‌ها را مورد تبلیغات متفاوت قرار دهیم. امروزه بازار تبلیغات بسیار گسترده شده است و کمتر محصولی را می‌توان بدون داشتن تبلیغات مؤثر پیدا کرد که به فروش موفقی دست‌یافته باشد. در حقیقت نمی‌توان دنیا را بدون هیچ تبلیغی تصور کنیم زیرا بازار فروش محصولات همیشه وجود دارد. اما تبلیغات فقط جزئی از استراتژی بازاریابی نیست، بلکه بدون داشتن تبلیغات نمی‌توان خرید و فروشی انجام داد و به‌نوعی تبلیغات جزء جدانشدنی از بازار می‌باشد که بدون آن هیچ کاری انجام نخواهد شد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۸ فروردين ۱۳۹۸
  

شاید عبارت new marketingیا مارکتینگ نوین اخیراً به گوش شما زیاد خورده باشد. سؤال این است که معنی قرارگیری این دو واژه در کنار یکدیگر در علم بازاریابی چیست؟ بدون شک مفهوم مارکتینگ نوین چیزی بیش از تکنیک‌های جدید چاپ دیجیتال در بنرهای تبلیغاتی است. در یک بیان ساده مارکتینگ نوین فلسفه‌ی جامعی است که در آن مفهوم ارتباط مشتری واقعی با محصولات و برندها توضیح داده می‌شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۴ شهريور ۱۳۹۷
  

گسترش استفاده از تلفن‌های همراه ظرفیت عظیمی از قابلیت‌های تبلیغاتی را در پیش روی شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار قرار داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در هر سال به طور متوسط حدود ۹ تریلیون پیامک متنی در جهان ارسال می‌شود که این رقم حدود ۲۰ برابر تعداد توییت‌های ارسالی و ۱۲ برابر تعداد پیام‌هایی است که روزانه در فیس بوک ارسال می‌شود. با در نظر گرفتن قابلیت‌های چشم‌گیر پیامک و تأثیری که یک کمپین پیامکی می‌تواند در موفقیت شما داشته باشد، جای تعجبی وجود نخواهد داشت که بگوییم تیم‌های بازاریابی حرفه‌ای هنوز هم پیامک را موفق‌ترین راه برای تبلیغات می‌دانند. بسیاری از شرکت‌ها برای پروژه‌های تبلیغاتی‌شان هنوز هم از امکان پیام‌رسانی تلفن همراه به عنوان مؤثرترین کانال بازاریابی استفاده می‌کنند. اگر شما هم برای کسب و کارتان به فکر تبلیغات افتاده‌اید، بهتر است درباره‌ی پیام‌رسانی تلفن همراه و قابلیت‌های آن اطلاعاتی را کسب کنید. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم:

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۲۷ مرداد ۱۳۹۷
  

شاید عبارت new marketingیا مارکتینگ نوین اخیراً به گوش شما زیاد خورده باشد. سؤال این است که معنی قرارگیری این دو واژه در کنار یکدیگر در علم بازاریابی چیست؟ بدون شک مفهوم مارکتینگ نوین چیزی بیش از تکنیک‌های جدید چاپ دیجیتال در بنرهای تبلیغاتی است. در یک بیان ساده مارکتینگ نوین فلسفه‌ی جامعی است که در آن مفهوم ارتباط مشتری واقعی با محصولات و برندها توضیح داده می‌شود.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  

برای اینکه محصول یا خدمات خود را به‌خوبی به مردم معرفی کنید، باید آن‌ها را مورد تبلیغات متفاوت قرار دهیم. امروزه بازار تبلیغات بسیار گسترده شده است و کمتر محصولی را می‌توان بدون داشتن تبلیغات مؤثر پیدا کرد که به فروش موفقی دست‌یافته باشد. در حقیقت نمی‌توان دنیا را بدون هیچ تبلیغی تصور کنیم زیرا بازار فروش محصولات همیشه وجود دارد. اما تبلیغات فقط جزئی از استراتژی بازاریابی نیست، بلکه بدون داشتن تبلیغات نمی‌توان خرید و فروشی انجام داد و به‌نوعی تبلیغات جزء جدانشدنی از بازار می‌باشد که بدون آن هیچ کاری انجام نخواهد شد.

ادامه مطلب

نویسنده : پشتیبانی   
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
  

اس ام اس مارکتینگ در میان میلیون‌ها روش تبلیغاتی و تبلیغات موثر در فروش، از جمله بهترین روش‌های تبلیغات بشمار می‌آید.
اس ام اس مارکتینگ به دلیل گسترش و تمایل مردم به استفاده از وسایل الکترونیکی از جمله پرکاربردترین روش‌های جذب و ترغیب مشتریان محسوب می‌شود.
این مهم با رعایت اصول و قوانین خاصی اثربخش خواهد بود؛

ادامه مطلب

توجه! قابليت جاوا اسکريپت مرورگر شما غير فعال مي باشد!
در بيشتر بخش هاي سايت از قابليت جاوا اسکريپت استفاده شده و غير فعال بودن آن به منزله عدم نمايش و کارکرد درست قسمت هاي مذکور خواهد بود! تيم فني هيچ گونه مسئوليتي در اين زمينه ندارد